Ker je kupec na prvem mestu.

Upravljanje odnosov s strankami

Takojšnja komunikacija s strankami

Stranke so ključnega pomena vsakega podjetja, zato je pomembno, da imamo vse podatke o stranki na voljo na enem mestu.

Funkcionalnosti znotraj sistema TRIS omogočajo vpogled v vse informacije, ki zaposlenim omogočajo takojšnjo akcijo oz. odziv na razna povpraševanja brez uporabe e-poštnega programa, saj je možna komunikacija znotraj sistema.

CRM

CRM aktivnosti na nivoju posamezne stranke omogočajo vpogled v zgodovino transakcij, poslanih e-mailov, klicev iz stacionarnih telefonov (v primeru funkcije telefonska centrala), dodajanja in urejanja vseh informacij o stranki, dodajanja opisov in opomb, sledenja vsem naročilom, pregleda profila.

ERP Trogon CRM
 

Telefonska centrala

Telefonska centrala omogoča beleženje vseh prihodnih in odhodnih klicev. Ko stranka kliče na podjetje, jo avtomatično preusmeri na najmanj obremenjeno poslovalnico. Če pa ista stranka kliče znotraj štirih ur od zadnjega klica, pa sistem preusmeri na poslovalnico, s katero je na zadnje interaktirala.

V kolikor je vklopljena funkcija sistema nagrajevanja zaposlenih, se zaposlenim, ki vračajo neodgovorjene klice tudi prištejejo dodatne točke.

ERP Trogon telefonska centrala
 

Pregled naročila

Znotraj posameznega naročila so na voljo vse pomembne informacije, prav tako pa je možno naročilo tudi ročno popraviti. Poleg pregleda naročila je možno dodajanje internih opomb, zato lahko različni člani ekipe obdelujejo isto naročilo brez izgube informacij.

Stranki je možno poslati sporočilo na e-poštni naslov znotraj pregleda naročila.

Upravljanje poslovanja

V vsakem poslu je potrebno imeti konkreten pregled nad trenutnim poslovanjem. Napredna analitika in povezljivost z drugimi sistemi omogočata takojšnjo akcijo.

Upravljanje zaposlenih

Funkcionalnosti omogočajo, da imajo zaposleni vse potrebno, da bo posel tekel, kot mora. Naj se nepregledne verige emailov spremenijo v pregledno celoto, zaposleni pa točno vedo, kaj so naslednji koraki.

Upravljanje naročil

V današnjem času je ključno, da vaše stranke dobijo naročene izdelke v najkrajšem možnem času. Sistem pomaga uskladiti logistiko od naročila do odpreme na jasen in pregleden način.

 

Upravljanje zaloge

Vsak izdelek v zalogi prinaša s seboj stroške, zato je ključnega pomena, da imamo jasen in celovit pregled. Naš sistem omgoča optimizacijo zaloge in napoved prodaje za maksimalen obrat.

Pospeševanje prodaje

Prodaja v fizičnih ali spletnih trgovinah je ključ do finančnega uspeha, zato vam naš sistem pomaga s pomočjo avtomatiziranimi funkcionalnostmi izkoristiti ves potencial vašega asortimana.

Upravljanje odnosov s strankami

Dobri odnosi prinašajo ponavljajoče nakupe in gradijo zaupanje v vašo blagovno znamko.