Transparentnost in zaupanje.

Upravljanje zaposlenih

Efektivna komunikacija delovnih nalog

Večina podjetij še vedno kot primarno komunikacijo med različnimi poslovalnicami oz. poslovnimi enotami uporablja e-pošto, pri kateri nimamo pregleda nad stanjem dodeljenih delovnih nalog.

Za efektivno komunikacijo med vodstvom in zaposlenimi omogoča TRIS rešitve, ki poenostavijo pregled, predvsem pa odstranijo šume v komunikaciji.

Nadzor kakovosti

Za rutinske in periodične naloge se mnogokrat zgodi, da se pozabijo oz. spregledajo. Prav zato modul za pregled nalog omogoča, da zaposleni obkljukajo opravljene naloge, pri čemer lahko opcijsko tudi s telefonom tudi slikajo dokazno gradivo (npr. pospravljen delovni pult, zaklenjeno trgovino, zaslon varnostnih kamer).

Delovne naloge se lahko prikažejo zaposlenim na dnevni ravni, periodične naloge pa ob vnaprej določenih časovnih intervalih (npr. vsak prvi ponedeljek v mescu je potrebno zamenjati varnostno kodo).

ERP program - nadzor kakovosti
 

Interna komunikacija

ERP sistem ima vgrajeno opcijo interne komunikacije, ki v celoti nadomesti nepotrebno pošiljanje e-mailov med zaposlenimi, vodjami, poslovnimi enotami oz. oddelki v podjetju.

Pogovori so tako strukturirani in gnezdeni po vzoru aplikacije Slack. Vsak zaposleni lahko zastavi vprašanje, pri čemer pa lahko nanj pripne naročilo, delovno nalogo, komentar od stranke oz. postavi vprašanje glede operative.

Možno je tudi pripenjanje slikovnega ali drugega gradiva.

 

Beleženje delovnega časa in odmorov

Kadar se zaposleni prijavi v sistem, se mu avtomatsko prične beleženje delovnega časa, prav tako pa lahko beleži delovne odmore in malico s klikom na gumb "Začni odmor".

Funkcija omogoča izvoz podatkov v pregledno obliko, ki je skladna z zakonom.

 
 
 
 

Sistem delovnih nalog

Pri povečanem obsegu poslovanja, predvsem pa v podjetjih z več ekipami in poslovnimi enotami, je potrebno vzpostaviti sistem dodeljevanja delovnih nalog, saj lahko tako učinkovito merimo napredek na posameznem projektu oz. drugih nalogah.

Pregleden nadzor omogoča transparentnost poslovanja, predvsem pa omogoča hitro dodeljevanje novih nalog, kot tudi hipno sporočanje o morebitnih preprekah.

 

Mobilni vmesnik za zaposlene

Prodajalci v trgovinah imajo omogočen hiter dostop do vseh relevantnih podatkov o posameznem izdelku (npr. lokacijo, prisotnost zaloge v drugih poslovalnicah, možnost dobave ipd..) z uporabo mobilnega telefona.

Z uporabo mobilnega vmesnika se lahko prodajalci posvetijo stranki brez zamudnega iskanja na računalniku.

 
 

Upravljanje poslovanja

V vsakem poslu je potrebno imeti konkreten pregled nad trenutnim poslovanjem. Napredna analitika in povezljivost z drugimi sistemi omogočata takojšnjo akcijo.

Upravljanje zaposlenih

Funkcionalnosti omogočajo, da imajo zaposleni vse potrebno, da bo posel tekel, kot mora. Naj se nepregledne verige emailov spremenijo v pregledno celoto, zaposleni pa točno vedo, kaj so naslednji koraki.

Upravljanje naročil

V današnjem času je ključno, da vaše stranke dobijo naročene izdelke v najkrajšem možnem času. Sistem pomaga uskladiti logistiko od naročila do odpreme na jasen in pregleden način.

 

Upravljanje zaloge

Vsak izdelek v zalogi prinaša s seboj stroške, zato je ključnega pomena, da imamo jasen in celovit pregled. Naš sistem omgoča optimizacijo zaloge in napoved prodaje za maksimalen obrat.

Pospeševanje prodaje

Prodaja v fizičnih ali spletnih trgovinah je ključ do finančnega uspeha, zato vam naš sistem pomaga s pomočjo avtomatiziranimi funkcionalnostmi izkoristiti ves potencial vašega asortimana.

Upravljanje odnosov s strankami

Dobri odnosi prinašajo ponavljajoče nakupe in gradijo zaupanje v vašo blagovno znamko.