Maksimizacija investicije v zalogo.

Pospeševanje prodaje

Integrirana spletna trgovina B2B/B2C

Spletno poslovanje je integrirano z lastno spletno trgovino, kar pomeni, da lahko dodajate in urejate izdelke direktno znotraj sistema. Opise, slike, ceno in popuste tako uredite le enkrat, spremembe pa se odražajo na spletni trgovini, v e-novičniku (newsletter-ju), kot tudi v fizični trgovini.

Podpiramo tudi B2B prodajo s cenovno politiko na nivoju posamezne stranke.

Pospeševanje prodaje na spletni strani

Kadar se ukvarjamo z veliko količino izdelkov, se zna pojaviti vprašanje "kdaj je pravi čas, da ponudimo izdelkom popust?". Nekateri izdelki se prodajajo sezonsko, nekateri so v trendu, spet tretji se prodajajo periodično. Sledenje in ročno dodeljevanje popustov zahteva ogromno dodatnega dela.

 

→ Samodejne akcije

Na primeru stranke Kibuba smo uvedli avtomatizirane akcije na spletni strani, kjer sistem sam izbere izdelke, ki jih imamo preveč na zalogi oz. sezonska komponenta pada, in sam doda popust, ki je objavljen na spletu in prav tako velja v fizični trgovini (kot tudi v e-novičniku)

 

→ Nizozemska dražba

Še en način pospeševanja prodaje je ti. nizozemska dražba oz. model padajočih cen, kjer se izdelkom vsak dan zniža cena za -1%, dokler ga nekdo ne kupi, nato ga več ni možno kupiti. Sistem samodejno določi, kateri izdelki so primerni za tak pospeševanja prodaje.

 

→ Izdelek dneva

Algoritem iz zaloge izdelkov, kjer je na voljo več kosov, po vnaprej določenih pogojih izžreba 2 taka izdelka, avtomatsko zniža ceno glede na nabavno ceno in vsak pošlje uporabnikom sistema zvestobe tudi obvestilo.

 

→ Izpostavitev novih izdelkov

Sistem tudi avtomatsko objavi na spletni strani artikle, ki smi jih pred kratkim dodali v sistem, da si lahko strane podrobneje ogledajo novosti.

Pospeševanje prodaje na nivoju posamezne stranke

 

→ Loyalty sistem

Omogočamo skupen sistem zvestobe oz. loyalty sistem med spletno in fizično trgovino, kjer stranke zbirajo točke zvestobe za različne aktivnosti. Pri Kibubi zbirajo stranke strože zvestobe tako, da dobijo storže v višini 10% od vrednosti nakupa, dodatne pa lahko dobijo ob objavi komentarja, ocene in osebnih slik izdelkov. Nabrane storže lahko nato izmenjajo v vrednosti do 20% od redne cene izdelka.

Po izkušnjah se je uvedba sistema zvestobe obrestovala, saj se ustvari več kot 50% prometa na znano ime stranke, le-to pa pripomore pri personalizaciji ponudbe.

 

→ Personalizirani kuponi

Za stranke, ki so vključene v loyalty sistem, sistem beleži zgodovino nakupov in tako ustvarja profil, ki zajema lastnosti, kot so interesi, nošene velikosti, barve izdelkov ipd. Na pogladi teh informacij bo avtomatsko generiral personalizirane kupone z dodatnim popustom za določeno vrsto izdelka.

Sistem je zaznal, da se moški nizki čevlji za pohodništvo znamke Scalpa Ribelle Rum velikosti št. 44 niso prodali več kot 3 mesce. Algoritem bo v bazi poiskal potencialne kupce, ki so v preteklosti kupili čevlje velikosti št. 44 in jim za to specifično kombinacijo (velikost št. 44) ponudi dodaten popust, ki ne velja za druge kombinacije in se ne sešteva s trenutnimi točkami zvestobe.

Pospeševanje prodaje preko e-mailov

 

→ Mesečni novičnih z vgrajenim loyalty sistemom

Novičnik je modul znotraj sistema, s pomočjo katerega lahko kreirate hitre e-mail novice, s povleci-in-spusti opcijo pa enostavno potegnete izdelke oz. kategorije izdelkov, ki jih želite izpostaviti direktno v e-mail. Slike, opisi, cene in popusti so sinhronizirani na nivoju sistema, tako, da ni potrebnih dodatnih ročnih operacij. Lahko omogočite tudi dodatne popuste.

Sistem vsaki stranki, ki je včlanjena v loyalty sistem tudi pošlje personalizirane kupone artiklov, ki se že dolgo niso prodali, npr. puhovka XL velikosti. Tako algoritem poišče potencialne kupce, ki so v preteklosti kupili jakno velikosti XL ter jim za to specifično kombinacijo ponudi dodaten popust, ki ne velja za druge kombinacije in se ne sešteva s trenutnimi točkami zvestobe.

 

→ Sistem opominjanja prazne košarice

V kolikor stranka pusti izdelek v košarici, a nakupa ne zaključi, mu sistem periodično samodejno pošilja opomnike, da naj nakup zaključi. Če nakupa zagotovo ne bo opravila, lahko preprosto v sporočilu klikne "Premislil sem si" in s tem zavede v sistemu, da sprosti izdelek za nadaljnjo prodajo v fizičnih in spletni trgovini.

 

Pospeševanje prodaje v trgovinah

 

→ Sistem nagrajevanja zaposlenih

Za večjo motivacijo prodajalcev v prodajalnah smo razvili poseben sistem nagrajevanja, kjer zaposleni z prodajnimi aktivnostmi (prodaja, klicanje neodgovorjenih številk, odgovor na povpraševanja strank) zbirajo točke, z multiplikatorjem pa višajo hitrost pridobivanja točk glede na višino prodaje v tekočem dnevu, tednu, mesecu oz. na določeno časovno obdobje. Tako se spodbuja prodaja izdelkov blagovnih znamk, kjer je marža višja in posledično prinaša večji dobiček podjetju.

Točke lahko enostavno unovčijo za dodatne proste dneve, višji popust nakupa v trgovini ali pa kot dodatek k plači.

Pospeševanje prodaje s pomočjo oglaševanja

 

→ Intergirana Google in Facebook analitika

V sistem enostavno preko API-jev povežemo svoj Google Ads in Facebook Ad Manager račun, ki v realnem času uvaža analitične podatke vaših marketinških kampanj. Le-ta se poveže z analitiko obiskov in klikov na spletni strani, kot tudi e-novičnika in omogoča merjenje kompleksnih konverzij (npr. koliko je oglaševanje izdelka X vplivalo na prodajo v fizični trgovini).

Prav tako se analitika izvaja na nivoju posameznega izdelka, kjer sistem meri, kolikšen delež razlike v ceni na posameznem izdelku predstavlja posamezen oglas na Googlu ali Facebooku in v kolikor le-ta predstavlja več kot 90% tudi samodejno oglas ugasne.

Upravljanje poslovanja

V vsakem poslu je potrebno imeti konkreten pregled nad trenutnim poslovanjem. Napredna analitika in povezljivost z drugimi sistemi omogočata takojšnjo akcijo.

Upravljanje zaposlenih

Funkcionalnosti omogočajo, da imajo zaposleni vse potrebno, da bo posel tekel, kot mora. Naj se nepregledne verige emailov spremenijo v pregledno celoto, zaposleni pa točno vedo, kaj so naslednji koraki.

Upravljanje naročil

V današnjem času je ključno, da vaše stranke dobijo naročene izdelke v najkrajšem možnem času. Sistem pomaga uskladiti logistiko od naročila do odpreme na jasen in pregleden način.

 

Upravljanje zaloge

Vsak izdelek v zalogi prinaša s seboj stroške, zato je ključnega pomena, da imamo jasen in celovit pregled. Naš sistem omgoča optimizacijo zaloge in napoved prodaje za maksimalen obrat.

Pospeševanje prodaje

Prodaja v fizičnih ali spletnih trgovinah je ključ do finančnega uspeha, zato vam naš sistem pomaga s pomočjo avtomatiziranimi funkcionalnostmi izkoristiti ves potencial vašega asortimana.

Upravljanje odnosov s strankami

Dobri odnosi prinašajo ponavljajoče nakupe in gradijo zaupanje v vašo blagovno znamko.