Maksimizacija vložka v zalogo.

Upravljanje zaloge

Pametni algoritmi za optimizacijo

Tekom 16-letnega razvoja sistema TRIS smo razvili pametne algoritme, ki nadomestijo potrebo po dodatnih človeških virih, saj napredni algoritmi analizirajo prodajo in zalogo v realnem času.

Pametni predlogi, statistična napoved prodaje, metoda drseče inventure in druge funkcionalnosti nam pomagajo maksimizirati obrat zaloge.

Samodejni premik zalog

Skozi prodajo se nenehno tudi spremlja stanje zalog. V kolikor imate več poslovalnic, bo sistem samodejno sprožil premik zalog med poslovalnicami, če pade meja pod določeno vrednost oz. ko sistem zazna, da se določeni izdelki prodajajo bolje v eni, kakor v drugi poslovalnicami in tako prerazporedi zalogo za največjo verjetnost prodaje.

ERP Trogon samodejni premik zaloge
 

Statistična napoved prodaje izdelkov

Napoved je najbolje predstaviti na primeru - npr. prodajamo čevlje v velikostih med 38 in 46, v štirih različnih barvnih kombinacijah, imamo pa 15 poslovnih enot. Vprašanje je kako najbolje razporediti zalogo za največjo verjetnost prodaje?

Pametni algoritem avtomatsko napoveduje prodajo za vsak posamezen izdelek in njegovo variacijo v vsaki poslovalnici glede na zgodovinske podatke izdelka, prodaje kategorije, prodaje po poslovalnicah in drugih ključih.

 
 

Napredna analitika prodaje na nivoju izdelka

Podrobne informacije o prodaji vsakega posameznega izdelka glede izbrane značilnosti oz. karakteristike, kot tudi glede na lokacijo prodaje, so na voljo v realnem času. Prav tako so na voljo v živo na voljo vsi podatki na nivoju asortimana, posamezne kategorije, poslovalnice (fizične ali spletne prodaje), podjetja ali skupine podjetij.

 
 

Vodenje inventure

Sistem ponuja vodenje ti. drseče inventure, kar pomeni, da ni potrebno ročno štetje inventure, prav tako ni potrebno zaprtje trgovin oz. opravljanje inventure izven delovnega časa. Predpogoj je, da najprej čisto vsakemu izdelku dodelimo (oz. nanj nalepimo) unikatno serijsko številko in da imamo ustrezno organizirane police v trgovini.

Ena izmed delovnih nalog prodajalcev v trgovini je, da z mobilnim telefonom skenirajo vse izdelke na policah, katere sistem avtomatično določi (npr. na polici L3), saj je sistem zaznal, da naj bi se tam nahajali izdelki, ki niso bili skrenirani že več kot 2 meseca. Ker ima vsak izdelek unikatno serijsko številko, se ne more zgoditi, da se isti izdelek dvakrat zavede. Ko prodajalec zaključi skeniranje police, to zavede v mobilni aplikaciji, sistem avtomatično zazna in ustrezno označi, da morebiti nekaterih izdelkov ni (so izgubljeni, ukradeni, premaknjeni ipd.)

Prodajalci tekom meseca skenirajo police, sistem pa tudi zaznava tekom rednega odčitavanja, kdaj je bil izdelek na zadnje "viden" (npr. stranko zanima, v kateri drugi trgovini je možno kupiti želeno puhovko, a v XL velikosti), kar privede do ti. drseče inventure, saj za vsak izdelek vemo, kdaj je bil na zadnje poskeniran. To pomeni, da imamo stanje inventure za zadnja 2 meseca.

 
 

Deklarator

 

Določene vrste izdelkov lahko zahtevajo tudi dodatno dokumentacijo, ki je značilna za skupine izdelkov. Izdelki, narejeni po naročilu, pa nam lahko prinesejo ogromno dodatne administracije. Sistem omogoča, da se na nivoju posameznega izdelka - v proizvodnem ali prodajnem procesu - tudi samodejno natisnejo nalepke oz. druga zahtevana dokumentacija.

 
ERP Trogon stanje zalog na spletu

Pregled stanja zalog za stranke

Zaloga na spletni strani je sinhronizirana z inventuro brez zamika, kar pomeni, da je vsa zaloga vidna "v živo". Na spletu se ne prikazuje število kosov, temveč je razpoložljivost. Stranke lahko izdelek v trgovini rezervirajo preko telefona in sistem bo zavedel, da izdelek ni več na voljo na nakup, niti preko spleta.

Upravljanje poslovanja

V vsakem poslu je potrebno imeti konkreten pregled nad trenutnim poslovanjem. Napredna analitika in povezljivost z drugimi sistemi omogočata takojšnjo akcijo.

Upravljanje zaposlenih

Funkcionalnosti omogočajo, da imajo zaposleni vse potrebno, da bo posel tekel, kot mora. Naj se nepregledne verige emailov spremenijo v pregledno celoto, zaposleni pa točno vedo, kaj so naslednji koraki.

Upravljanje naročil

V današnjem času je ključno, da vaše stranke dobijo naročene izdelke v najkrajšem možnem času. Sistem pomaga uskladiti logistiko od naročila do odpreme na jasen in pregleden način.

 

Upravljanje zaloge

Vsak izdelek v zalogi prinaša s seboj stroške, zato je ključnega pomena, da imamo jasen in celovit pregled. Naš sistem omgoča optimizacijo zaloge in napoved prodaje za maksimalen obrat.

Pospeševanje prodaje

Prodaja v fizičnih ali spletnih trgovinah je ključ do finančnega uspeha, zato vam naš sistem pomaga s pomočjo avtomatiziranimi funkcionalnostmi izkoristiti ves potencial vašega asortimana.

Upravljanje odnosov s strankami

Dobri odnosi prinašajo ponavljajoče nakupe in gradijo zaupanje v vašo blagovno znamko.