Kibuba

Športna oprema malo drugače.

Kibuba d.o.o., Selo pri Vodicah 11c, 1217 Vodice - www.kibuba.com

Kako je TRIS zrastel skupaj s Kibubo, omogočil neomejeno rast in pomagal podjetju zrasti iz enostavne spletne trgovine v maloprodajo, veleprodajo in 14 poslovalnic v treh evropskih državah?

O podjetju.

Kibubo smo ustanovili ljubitelji vseh športov, ki se dogajajo stran od razvite infrastrukture. Leta 2004 smo stežka našli odlično opremo po cenah, ki bi si jih lahko privoščili, zato smo postavili majhno spletno trgovino s ponudbo alternativne opreme. Počasi je iz spletne trgovine nastala prva fizična trgovina leta 2006, ki je kmalu začela dobivati svoje kopije in nadgradnje. Danes je Kibuba med največjimi ponudniki specializirane opreme v regiji, kjer lahko najdemo tako vrhunske uveljavljene znamke kot tudi alternativno ponudbo.

Že od leta 2004 močno zaznamuje vedno večjo skupino mladih idealistov, ki verjamemo, da je trgovina lahko poštena, prijazna in zabavna.

Smo najboljši partner za pustolovščine v naravi, predvsem za tiste, ki vedo, da lahko dobra oprema pomeni razliko med prijetnim in neprijetnim obiskom narave ter včasih tudi razliko med življenjem in smrtjo.

Pregled poslovanja.

 

17

poslovalnic

V treh različnih državah

12 v Sloveniji, 3 na Hrvaškem in 1 v Italiji.


200.000+

Zadovoljnih strank.


80+

sodelavcev

5

spletnih trgovin

V različnih jezikih in z različno ponudbo.

Vsi v enem enotnem sistemu.


1.000.000+

Poslanih e-poštnih sporočil na letni ravni.


Centralno skladišče

Lastna proizvodnja

3

pravne osebe

V treh različnih državah.

Brezmejno poslovanje z enim sistemom.


6.952.000 €

Čistega prometa realiziranega v letu 2021.


150+

dobaviteljev

1 sistem

Kako je TRIS pomagal?

<<<< Prej

Pred TRIS-om pravega poslovanja takorekoč ni bilo. Vse skupaj smo vodili v Excel tabelah, večkrat je prišlo do zmešnjave pri naročilih, še posebej, ko se je pričela rast. Med prvimi v Sloveniji smo tudi imeli spletno trgovino. Takratni programi za vodenje podjetij še niso slišali za povezovanje s spletom, zato smo bili pred veliko dilemo — ali naj kupimo od drugih in sprejmemo, da bomo morali svoje procese prilagoditi programom ali pa naj razvijemo lastno rešitev?

No, odločili smo se za slednje. TRIS je nastal kot neposreden odgovor na konkretne probleme, ki jih imamo mi kot trgovci, in na izzive, ko smo se soočali z rastjo, povečanim obsegom in posledično vedno višjo kompleksnostjo poslovanja.

Zdaj >>>>

Sedaj naši zaposleni ne izgubljajo časa z razmišljanjem ali bo artikel na voljo, ali pa morajo naročiti novega. TRIS med seboj povezuje vse funkcije podjetja — nabavo, prodajo, zaloge, administracijo. Sistem me samodejno opozori, ali so bile delovne naloge opravljene ali ne. Prav tako lahko s svojimi zaposlenimi komuniciram direktno v TRIS-u, kar mi neznatno olajša delo. Predstavljaj si, da imaš 15 vodij poslovalnic, vsak od njih pa bi te klical po telefonu. S TRIS-om smo tako še bolj transparentni med seboj.

TRIS nam omogoča tudi projektno vodenje in CRM sistem, ki znatno olajša poslovanje med toliko različnimi akterji. Ker je sistem zrasel z nami, točno razumemo dileme tistih, ki so v fazi rasti. Prehodili smo to pot in to zelo uspešno. Moj cilj je sedaj pomagati drugim podjetnikom, ki se srečujejo s podobnimi izzivi.

- Rok Stritar, ustanovitelj Kibuba d.o.o.

Študija primera.

Najbolj uporabljene funkcije: Nabava in zaloga (podpora napovedovanju prodaje, identifikacija prihodnjih manjkov zaloge, avtomatiziran sistem zniževanja cen presežne zaloge), CRM (integrirana telefonska centrala, lojalnostni sistem, množično obveščanje), Marketing (lastna analitika za merjenje kompleksnih konverzij), Administracija (uvoz prilivov, integracija z računovodskimi programi, povezava s Pošto Slovenije), Vodenje (gamefication za prodajalce, sistem za deledgiranje nalog)

Največja prednost: napredna analitika večih poslovalnic omogoča lažji pregled nad vsemi poslovnimi dogodki, enostavnost kreiranja mailing liste kar iz TRIS-a z vsemi možnimi produkti

  • Prihranek: 122.000 € na letni ravni zaradi zmanjšanja administrativnih stroškov, najemanja dodatnega osebja, saj TRIS omogoča avtomatizacijo nabave, prodaje, logistike

Dodatno povečanje prometa: tedenski e-mailing sistem z vgrajenim lojalnostnim sistemom doprinese vsaj 100.000 € dodatnih mesečnih prihodkov

Skupen učinek uporabe TRIS-a na mesečni ravni za podjetje:

+110.165 €

 

Preberite več primerov.

zMuesli

Od nenehnega ukvarjanja z izdajanjem računov, pisanjem deklaracij in zmešnjave naročil do preglednega in samodejnega sistema. Kako jim je TRIS zmanjšal stres, povezan z rastjo podjetja?

Liupka

Veleprodaja in maloprodaja blaga brez dodatne administracije. Rast prihodkov se je podvojila v zadnjih dveh letih iz enega na dva milijona evrov. Katere funkcije TRIS-a so jim olajšale poslovanje?

Zahtevajte več.

Dosežite boljše rezultate.

Vse se je nekoč pričelo z idejo. Uspelo vam jo je uresničiti in postaviti posel, kot se si ga zamislili. Sedaj so pred vami novi izzivi. Tukaj smo, da vam jih pomagamo uresničiti.

Naša strokovna ekipa vam je tukaj za vas. Pustite nam sporočilo in se vam bomo oglasili v kratkem.

 

Katere funkiconalnosti ponuja naš ERP?

TRIS ponuja module, ki bodo vaš posel optimizirale in popeljale na naslednji nivo.