Liupka

Maloprodaja in veleprodaja šiviljske opreme, blaga na meter in servis opreme

Lango d.o.o., Proletarska cesta 4, 1000 Ljubljana - www.liupka.com

Kako je TRIS omogočil avtomatizacijo nabavnega procesa, zmanjšal stroške administracije in z uporabo lojalnostne sheme pripomogel višjim prihodkom podjetja, vodjem poslovalnic pa olajšal nadzor nad poslovnimi dogodki.

O podjetju.

Lango d.o.o. je družinsko podjetje, ki je bilo ustanovljeno leta 1990. Prvi prodajni program so bile likalne preše blagovne znamke Elnapress. Leta 1997 smo začeli odpirati lastne prodajalne, ki so se sprva imenovale Elna, in jih nadgrajevati, tako v številu kot v širini prodajnega programa. Ko so dozorele in doživele svoj 18. rojstni dan, smo jih preimenovali in ustanovili novo znamko trgovin: Liupka. Leta 2010 smo razširili poslovanje tudi v Srbijo, kjer od leta 2015 posluje tudi prva Liupka v tujini. Podjetje se sicer ukvarja tako z maloprodajo kot z veleprodajo.

Liupka je raj za ljubitelje ročnih del. Pri nas boste našli šivalne stroje in dodatke za šivalne stroje, vrhunsko blago za patchwork. Smo največji ponudnik volne in prej za pletenje in kvačkanje, materiala za vezenje in klekljanje, gobelinov ter pozamenterije v Sloveniji. V spletni trgovini se najde tudi pester izbor kakovostnega metrskega blaga. S tečaji šivanja, pletenja in kvačkanja poskrbimo tudi za tiste, ki se z ročnimi deli srečujejo prvič ali bi svoje znanje radi nadgradili.

Pregled poslovanja.

 

9.000+

izdelkov


30+

sodelavcev


Lastna proizvodnja

7

poslovalnic

V dveh različnih državah: 5 v Sloveniji in 2 v Srbiji.

2.465.000€

Čistega prometa realiziranega v letu 2021.

30.000+

strank


135+

dobaviteljev


Centralno skladišče

1 sistem

Kako je TRIS pomagal?

<<<< Prej

Sicer je že davno tega, a smo prej uporabljali znan konkurenčni program, ki je imel veliko pomanjkljivosti in ko smo povprašali podjetje, če nam lahko uredijo določene funkcije, so nam postavili nerealno ceno. Še nekaj časa smo iskali nekoga, ki bi nam prisluhnil, a so nam na predstavitvah prodajali le drage implementacije (govorimo o več kot 80 tisoč evrov), razložiti, zakaj pa to toliko stane, pa nam niso znali. Zdelo se mi je, kot da se delajo norca iz nas?

Na srečo smo preko priporočila prišli v kontakt z ekipo Trogona. Skupaj smo pregledali, kako bi lahko naše poslovanje poenostavili, pri tem pa so nam večkrat svetovali in pomagali optimizirati naše poslovanje.

Zdaj >>>>

Zamisli si, da je vedno več naročil, vedno več strank, več dobaviteljev, več vsega. Poslednično je bilo vedno več stresa. Večkrat nisem mogel niti spati, ker sem vedel, koliko dela me čaka naslednje jutro. Čutil se je pritisk na celotnem timu.

TRIS nam je vse to [delo] zmanjšal na minimum. Nimamo več preglavic zaradi neodzivnosti programov, vse informacije imamo na enem mestu. Pa tudi katerokoli nadgradnjo smo potrebovali oz. želeli spremeniti funkcionalnost, nam je Trogon to uredil. V bistvu smo rasli skupaj in se učili drug od drugega. Ne morem si predstavljati bošljega sodelovanja, kot ga imamo trenutno skupaj z ekipo Trogona.

- Gregor Ogorevc, direktor

Študija primera.

Najbolj uporabljene funkcije: izdaja računov, napredna analitika, veleprodaja, avtomatično naročanje izdelkov z nizko zalogo (pametna zaloga) in prenosi v trgovine, e-mailing sistem s sistemom zvestobe (mašnice zvestobe)

Največja prednost: napredna analitika večih poslovalnic omogoča lažji pregled nad vsemi poslovnimi dogodki, enostavnost kreiranja mailing liste kar iz TRIS-a z vsemi možnimi produkti

  • Prihranek 1: poenostavitev nabavnega procesa, ki ga opravi TRIS, kar v časovnih urah znese dobrih 2700 € na mesec oz. 32.400 € na leto

  • Prihranek 2: cenejša implementacija v primerjavi z drugimi ERP sistemi za podjetje v višini vsaj 20.000 €

Dodatno povečanje prometa: tedenski e-mailing sistem z vgrajenim lojalnostnim sistemom doprinese vsaj 15.000 € dodatnih mesečnih prihodkov

V prihodnje: uvedba Google Analytics in Facebook Analytics

Skupen učinek uporabe TRIS-a na mesečni ravni za podjetje:

+17.700 €

 

Več primerov.

Kibuba

Od male spletne trgovine do velikega trgovca z 15 poslovalnicami z več kot 5.000.000€ prometa. Kako je TRIS omogočil tako rast?

zMuesli

Od nenehnega ukvarjanja z izdajanjem računov, pisanjem deklaracij in zmešnjave naročil do preglednega in samodejnega sistema. Kako jim je TRIS zmanjšal stres, povezan z rastjo podjetja?

Zahtevajte več.

Dosežite boljše rezultate.

Vse se je nekoč pričelo z idejo. Uspelo vam jo je uresničiti in postaviti posel, kot se si ga zamislili. Sedaj so pred vami novi izzivi. Tukaj smo, da vam jih pomagamo uresničiti.

Naša strokovna ekipa vam je tukaj za vas. Pustite nam sporočilo in se vam bomo oglasili v kratkem.

 

Katere funkiconalnosti ponuja naš ERP?

TRIS ponuja module, ki bodo vaš posel optimizirale in popeljale na naslednji nivo.