Pogosto zastavljena vprašanja

Ali so vse moje poslovalnice (dejansko) odprte? Je prodajalec prisoten v trgovini?

Sistem obveščanja znotraj TRIS jasno pokaže, kdo je sporočilo prebral.

Kako merite, kateri prodajalec je boljši od ostalih? Kaj če sta naenkrat v poslovalnici dva prodajalca?

TRIS ima vzpostavljene napredne metrike za merjenje prodaje na uro prodajalcem. Možna je tudi nadgradnja sistema “gamificationa” za prodajalce.

Kako ažurne podatke o prodaji imam na voljo po različnih prodajnih poteh?

TRIS deluje v oblaku, kar pomeni, da so vse informacije v prodaji vedno na voljo v realnem času.

Kako pošljem sporočilo vsem zaposlenim, tako da ga bodo zagotovo prebrali?

Sistem obveščanja znotraj TRIS jasno pokaže, kdo je sporočilo prebral.

Kako pogosto se podatek o zalogi osvežuje v spletni trgovini?

Podatek o zalogi na spletu in v poslovalnicah je vedno osvežena v realnem času.

Koliko dodatnih administrativnih operacij je potrebno v našem ERP sistemu za procesiranje spletnega naročila?

Nič. Spletna trgovina in ERP sta isti sistem. Tako ni potrebnih dodatnih administrativnih operacij.

Ali poslovalnice sodelujejo pri pripravi spletnih naročil? Kdo določi, katera poslovalnica procesira naročilo?

TRIS omogoča napredne algoritme za dodelovanje priprave paketov v najmanj obremenjenih poslovalnicah. Ročno dodeljevanje ni potrebno.

Kaj storite, kadar izdelkov za spletno naročilo ni na razpolago na eni sami lokaciji?

Logistični model TRIS-a poskrbi za avtomatično generiranje premikov izdelkov na lokacijo za pošiljanje, tako da minimizira stroške in čas procesiranja.

Kako zagotovite optimalno razporeditev izdelkov med poslovalnicami, kadar ni zaloge ni dovolj za vse lokacije? Kdo dela prerazporeditve med lokacijami?

TRIS-ov avtomatični razporejevalec zaloge, razporeditve med lokacijami dela povsem avtomatično (glede na logiko in nastavitve podjetja). 

Kako zagotovite ažurno popolnjevanje izdelkov iz centralnega skladišča?

Nalogi za popolnjevanje izdelkov iz veleprodajnega skladišča se delajo avtomatično vsak dan.

Kako poteka razporejanje novih dobav po različnih poslovnih enotah?

Ob deklariranju izdelka v skladišču je nalepka opremljena z informacijo o poslovalnici, kamor je izdelek namenjen. Upravljanje večjega števila enot tako postane enostavno. 

Kdo naroča blago? Ali ima tisti, ki naroča na voljo vse informacije in orodja, ki jih potrebuje? Ali deluje v dobrobit celotnega poslovnega sistema, ali zgolj svoje poslovalnice?

TRIS omogoča centralizirano naročanje blaga za vse poslovalnice in poslovne poti hkrati. Napredni sistem glede na napoved prodaje, sam predlaga optimalna naročila za celotno podjetje. Nabavnik lahko tako več svojega časa posveti izbiri pravih izdelkov in odnosu z dobavitelji.

Kakšna je struktura moje zaloge? Kaj dati v akcijo? Česa imam preveč in kaj moram donaročiti?

TRIS na podlagi napovedi prodaje (ročne in avtomatične) izdelkov in kategorij v vsakem trenutku gradi model prodaje izdelka za 18 mesecev vnaprej. Tako lahko ob upoštevanju predvidenih dobav jasno identificira, kje prihaja do strukturnih težav v zalogah podjetja.

Na podlagi tega lahko zelo enostavno identificiramo problematične izdelke in celo atribute (velikost, barva izdelkov), ki jih lahko ponudimo po znižani ceni, ne da bi izgubljali maržo pri uspešnih izdelkov, ali odločitve prepuščali občutkom posameznikov.

Kdo se v vašem podjetju javlja na klice strank?

TRIS podpira decentralizirano telefonsko centralo, ki omogoča, da se na klic javi tisti prodajalec, ki trenutno ni zaseden s strankami. 

Kako merite uspešnost digitalnih marketinških kampanj, kadar si stranka izdelek ogleda na spletu, nakup pa opravi v poslovalnici?

TRIS ima lastno analitiko za spremljanje uspešnosti digitalnih kampanj, ki omogoča spremljanje uspešnosti “kompleksnih” lijakov, torej tudi uspešnosti digitalnih kampanj pri “offline” prodaji. 

Študije primerov.

Kibuba

Od male spletne trgovine do velikega trgovca z 15 poslovalnicami z več kot 5.000.000€ prometa. Kako je TRIS omogočil tako rast?

Liupka

Veleprodaja in maloprodaja blaga brez dodatne administracije. Rast prihodkov se je podvojila v zadnjih dveh letih iz enega na dva milijona evrov. Katere funkcije TRIS-a so jim olajšale poslovanje?

zMuesli

Od nenehnega ukvarjanja z izdajanjem računov, pisanjem deklaracij in zmešnjave naročil do preglednega in samodejnega sistema. Kako jim je TRIS zmanjšal stres, povezan z rastjo podjetja?

Zahtevajte več.

Dosežite boljše rezultate.

Vse se je nekoč pričelo z idejo. Uspelo vam jo je uresničiti in postaviti posel, kot se si ga zamislili. Sedaj so pred vami novi izzivi. Tukaj smo, da vam jih pomagamo uresničiti.

Naša strokovna ekipa vam je tukaj za vas. Pustite nam sporočilo in se vam bomo oglasili v kratkem.